Beni kalbimden vuranlar var ya...

by - 20:19

Beni kalbimden vuran, kıran parçalayan herkese teşekkürlerimi sunuyorum. Ne güzel kırdınız, kullandınız be şu güzelim tertemiz, saf kalbimi. Ama hepinizin canı sağolsun. Beni ben yapan kırgınlıklarım, kızgınlıklarım hatta hayal kırıklıklarımdı. Her darbenizde daha da güçlendim. Biliyorum ki buna izin verende bendim. Ne demiş Ahmed Arif  ''Vurun ulan vurun ben kolay ölmem. Ocakta küllenmiş közüm, karnımda sözüm var haldan bilene''. Bende burdan haykırarak vurun ulan vurun haysiyet, vicdan, merhamet yoksunları diyorum. Elbet eden bulur, hiç kimsenin ahıda kimsede kalmaz. Ben bunu bilir bunu yazarım. Bazen bazı şeyler kolay affedilmez. Affedilmesi en zor şeylerden biride kalbini kıran birisini affetmektir. O kişinin pişmanlığından emin olduktan sonra ben sana hakkımı helal ettim deyip yolunuzada bakabilirsiniz. Ya da ömür boyu bunun kinini tutup, intikam ateşiyle yanabilirsiniz. Karar sizin. Benim kararımı soracak olursanız. Ne yazık ki ben seni affettim diyecek kadar sakin bir insan değilim. Ancak yıllarca kin tutatacak kadar da kindar birisi de değilim. O yüzden kalbimi kıran herkese umarım en sevdiğiniz insan tarafından kalbiniz kırılır der ve youtubeden Nalanın ''Beni kalbimden vuranlar varya. Sürüne sürüne kapımı çalacaaakk. Karşıma geçip kıskıs gülenler varya diz çöküp karşıma ağlayacaaak. Eder miyim eder miyim. Delimiyim affeder miyim? İsmine bir çizgi attım. Artık seni bağlamaz benim hayatım'' şarkısını söyler ve intikam meşalesini ateşler kaçarım. Gün intikam günüdür. Ben bundan sonra intikam tanrıçası Nemesis'im. (Nemesis yunan mitolojisinde intikam ve adalet tanrıçasıdır. İnsanlara yaptıkları kötülüklerin bedelini ödetir.) Keşke bir tane nemesisimiz olsaydı. Sizde kendi kendinizin İntikam tanrıçası olun. Alın intikamınızı sonrada o defteri tamamen yırtıp atın. Tozlu raflara kaldırmayın...

You May Also Like

0 yorum