Sen benim için sifona basılıp bir türlü gitmeyen boksun!!!

by - 01:53

Sen benim için sifona basıpta hani o gitmeyen bok varya aynı onun gibisin. Ne zaman o sifona basmak istesem hatta bassam gitmiyorsun be güzelim. Ne zaman kendimi toparlasam seni unutsam anında karşımda bitiverdin. Bir git artık be ne sülükmüssün sende. Hayır yani kardeşim ben seni silmişim, çıkarmışım hayatımdan sen yine hop diye çıkıveriyorsun karşıma. Zaten hep bu murphy kanunları koydu hayatımın içine. Murphy kanunları bırak peşimi. Allahım bu adamda manyakmıdır nedir hep bir olumsuzluk, hep bir karamsarlık. Neymiş birşey ters gidecekse mutlaka ters gidermiş. Ha birde şey var ne zaman bir şeyden vazgeçersen o şey geri gelir. Yaaaa oldu gel sen gel. Gel de ebeninkini gör. Yok öyle ben vazgeçince gelmek. Nerdeysen oraya git. Noldu yanlız mı kaldın? it. Ya da vazgeçildiğini mi anladın. Hep mi tutar bu kanun arkadaşım. Ben ne zaman vazgeçsem hep gelirler. Ama ben çözdüm bu işi. Hani şey olayı vardır ya "Deveye diken insanı siken yararmış." Hah bu yüzden geliyorlar. Bakıyorlar ki ilgi uzaklaşıyor. Götünü kaldırıcak, ona değer vericek, istediği zaman kullanabiliceği insan gidiyor. Bizim ki hemen hopp bir anda geliveriyor. Kendini hatırlatmaya çalışıyor. Sanki ne biliyim seni hiç kırmamışçasına, ağzına sıçmamışçasına çok iyi davranmaya, ilgi göstermeye başlıyor. Yok ama kanmak yok. Sonuçta hiçbir şey değişmeyecek. Sen ona ne zaman tekrar ilgi göstermeye başlasan o yine aynı şerefsizlikleri yapmaya başlayacak. Sen en iyisi hiç kendini tekrardan umutlandırma kardeşim. Hayaller kurma. Çünkü o kişi seni sevmiyor... Sadece seni kullanmayı seviyor. Kendi egosunu tatmin etmeyi seviyor. Senin o temiz kalbini, masum sevgini hiç haketmiyor. Bırak gelsin, nasıl olsa geri gidicek. Egosunu tatmin eden birini bulduğu an o kişiyi sömürmeye başlıcak. Başka insanların da ahını alıcak. Ama şunuda unutma ki ilahi adalet diye birşey var gerçekten eden buluyor elbet. Sana yaşattıklarını bir gün o da yaşayacak. O da sürüm sürüm sürünecek. O yüzden ben senden vazgeçtim. Sen benim sifonu çekmeme rağmen bir türlü gitmeyen bokumdun ve ben o sifonu çektim sonunda. Seni hakettiğin yere gönderdim bebeğim. Kendin gibilerle mutsuz ol emi.

You May Also Like

0 yorum